head-small-image
Állásajánlatok

Customer Service Intern– German speaking (magyar)

2019.07.22.

Azonosító: 1691
Customer Service Intern– German speaking Budapest 9. kerületében
Feladatok:
  • Végezze el a napi ügyfélszolgálati feladatokat annak biztosítása érdekében, hogy a szállítás megfeleljen a vevői elvárásoknak, és összhangban legyen a meghatározott folyamat teljesítménymutatókkal, az alkalmazandó szolgáltatási szintű megállapodásokkal és az ügyfélszolgálati funkciók alapvető értékeivel.
  • A konkrét folyamatok / rendszerek megértésének kihasználása és az első és a második kapcsolattartó pont a külső ügyfelek és a fogyasztók, valamint a BP Business és harmadik felek belső ügyfelei által végzett szóbeli vagy írásbeli megkeresésekhez. Ezek az ügyfelek magukba foglalják a kiskereskedelmi üzemanyag-ellátó helyeket, a márkás és nem márkanevű ügyfeleket, kereskedelmi és stratégiai számlákat és terminálokat.
  • Ügyfélszolgálat nyújtása az interneten, telefonon, faxon és e-mailben a tevékenységek támogatása érdekében, beleértve:
  •     Fióktelepítés, elosztási és szállítási problémák.
  •     A megrendelés feldolgozása és a megrendelés teljesítése.
  •     Értékesítési rendeléskövetés.
  •     Figyelemmel kíséri az ellátási zavarokat, és reagáljon a beérkező és meglévő megrendelésekre.
  •     A kiskereskedelmi marketing program információi, a politika és a termékek teljesítése.
  •     A kiskereskedelmi webhely panaszai, üzemanyag-minőségi igényei, webhely-kereső stb.
  •     A panaszok rendezése, a panaszok okainak azonosítása és kezelése.
  • Naplózza, hozzárendeli és nyomon követi a lekérdezések és az ügyfelek kéréseinek előrehaladását a kézhezvételtől a befejezésig, hogy az adatok pontosan beíródjanak és karbantartottak legyenek minden ügyfélszolgálati és adatgyűjtő rendszerben.
  • Támogassa a GBS tevékenységeket azonnali triagezéssel, eszkalációval (magas kockázatú ügyfelekkel kapcsolatos kérdések - pénzügyi, jogi, hírnév), az ügyfelek lekérdezéseinek / problémáinak megoldása vagy naplózása és továbbítása
Elvárások:
  • Folyamatos tanulmányok és aktív magyar hallgatói státusz legalább 6 hónapig a fedélzeten
  • A megegyezés szerinti ütemezés szerint hetente legalább 20-25 munkaórát kell befektetni
  • Angol (B1, B2, C1)
  • Gazdaságtudományi diplomát szerzett magának a közgazdasági vagy a kapcsolódó szakterületen - már befejezte az első egyetemi tanévét
  • Strukturált gondolkodás, erős analitikai, problémamegoldó és kritikus gondolkodás
  • Képes kezelni a bonyolult helyzeteket, miközben megtartja a megfelelő egyensúlyt az ügyfél és az üzleti fókusz között
  • Tapasztalat önállóan és csapatközpontú környezetben
  • Szükséges az MS Office-alkalmazások ismerete (Excel, PowerPoint stb.)
Amit kínálunk:
  • Olyan vállalati kultúra, ahol tiszteletben tartjuk a sokszínű és egységes csapatainkat, ahol büszkék vagyunk az elért eredményeinkre, és ahol a móka és a környezetünkre való visszahelyezés magasan értékelik
  • Saját kávézónk, a Playzone
  • Egy modern iroda
  • Szakmai közösség - csapatépítő rendezvények
  • Részvétel a szakmai vásárokon, mint a BP Interns
  • Lehetőség csatlakozni társadalmi közösségünkhöz és hálózatunkhoz
  • Chill-out és együttműködési terek modern irodai környezetben
  • Tanulási lehetőségek és egyéb fejlesztési lehetőségek (LinkedIn Learning) a pályafutás kialakításához és előmozdításához
  • Vállalati laptop
  • Lehetőség otthoni munkavégzésre: legfeljebb 2 nap / hét csapategyezés alapján
  • Saját cég masszőr, myIT bár
  • Fizetés: Bruttó 1400 Ft / óra
Adatvédelem:

Tájékoztatjuk, hogy a PannonDiák Iskolaszövetkezet álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg. Adatvédelmi tájékoztató